Administratief ondersteuner Groningen parttime

Heb jij zin in een leuke uitdaging of kies je voor een (bij)baan die er echt toe doet? Zoek dan niet verder! Voor onze vestiging in Groningen zijn wij op zoek naar een gedreven collega voor 16 uur in de week.
Jouw nieuwe baan;
Vanuit ons kantoor in Groningen zal jij in jouw functie het team van cliëntregisseurs administratief ondersteunen. Onder jouw takenpakket zal onder andere vallen; indicaties administratief verwerken in Nedap(Ons) , het beheren van diverse mailboxen en het administratief verwerken van mutaties. Je houdt overzicht op verschillende lijsten in Excel en zet bijbehorende acties uit. Je vindt het niet erg om zo nu en dan de telefoon aan te nemen en de hier uit voortkomende acties/terugbelverzoeken uit te zetten. Helpen organiseren van initiatieven en/of bijeenkomsten in de wijk.
Waar ga je werken?
Bij AtHomeFirst is er oprechte aandacht is voor onze mensen; medewerkers en de cliënten. Als medewerker sta je op de eerste plek, zodat jij ervoor kan zorgen dat de cliënten de ondersteuning ontvangen die zij nodig hebben. Je bent er niet zomaar één uit duizenden, want voor ons is iedereen van toegevoegde waarde.
We zijn betrokken bij elke cliënt, iedereen is uniek en heeft zijn of haar eigen behoeftes. Op basis daarvan ondersteunen we onze cliënten. Op het gebied van huishoudelijk werk, maar ook met individuele begeleiding.
Werken bij AtHomeFirst is jezelf ontwikkelen in een veilige haven en je verbonden voelen aan de mensen om je heen. Het is een plek waar je de aandacht voor elkaar en waardering voor het werk oprecht kunt ervaren. Samen kunnen we het.
Ons team
Je komt te werken in een klein maar hecht team. Gezamenlijk wandelen en/of lunchen is iets waar we graag tijd voor vrij maken.
Wie ben jij?
Wij zoeken een collega met sterk organisatietalent, die administratieve processen snel doorgrondt en zich eigen maakt. In deze dynamische functie ondersteun je onze teams Begeleiding en ben je een onmisbare schakel in het soepel laten verlopen van uiteenlopende werkzaamheden. Je bent computervaardig en goed bekend met de mogelijkheden van Outlook, Word en Excel. Je houdt van afwisseling, neemt graag diverse taken op je en bent in staat om goed te prioriteren en snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Het kunnen afstemmen van taken met collega’s en teams is cruciaal in deze rol. Kwaliteit en nauwkeurigheid staan bij jou hoog in het vaandel. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast heb je affiniteit met de zorgsector en draag je graag bij aan een betekenisvolle omgeving.
Ons aanbod voor jou
Een leuke functie voor bepaalde tijd. In eerst instantie zal het voor de duur van een jaar zijn, met intentie voor een verlenging van het contract. Het is een mooie uitdaging bij een jonge organisatie met volop kans op eigen inbreng. De beloning is gebaseerd op de Cao VVT FWG 30, afhankelijk van jouw ervaring.
Mocht je vragen hebben over deze vacature of onze organisatie, kun je contact opnemen met onze Carmen Maatje via maatje@athomefirst.nl of onze website bezoeken (www.athomefirst.nl). Mocht dit niet het geval zijn en ben je enthousiast geworden over bovenstaande vacature? Wacht dan niet langer en stuur jouw motivatie en cv zo snel mogelijk naar ons op!
De vacature sluit op 24 oktober. Een meeloopmoment maakt onderdeel uit van de procedure.
Sollicitatieprocedure
Spreekt deze vacature jou aan? Upload jouw cv en motivatiebrief via het sollicitatieformulier. Onze Recruiter, Sanne van der Heijden, of één van haar collega's neemt vervolgens contact met jou op. Zij zal jou vertellen hoe de sollicitatie procedure eruit ziet. Voor vragen kun je Sanne bereiken via werkenbij@athomefirst.nl.
Is deze vacature niet helemaal wat je zoekt? Stuur dan een open sollicitatie. Wij kijken graag met jou mee naar de mogelijkheden bij AtHomeFirst.