Cliëntregisseur | 32 uur | Emmen

Voor onze vestiging in Emmen zijn wij op zoek naar een enthousiaste cliëntregisseur voor 32 uur per week!

  • Emmen
  • Cliëntregisseur
  • 32 uur

 

Werken bij AtHomeFirst

AtHomeFirst is een jonge, dynamische organisatie die volop is ontwikkeling is. Wij zetten ons dagelijks in voor ruim 4000 cliënten in verschillende grote gemeenten zoals Emmen, Groningen en Apeldoorn. Ook is AtHomeFirst hoofdaanbieder Wmo in verschillende wijken in Emmen en Groningen. Dit houdt in dat wij als hoofdaanbieder regie voeren over alle cliënten met een indicatie begeleiding of dagbesteding en een duidelijke transformatie opdracht hebben.

 

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een collega die enthousiast wordt van het coördineren van ondersteuning/zorg, samenwerken met andere organisaties, coachen van begeleiders en het bedenken en opzetten van projecten.

 

Wat ga je doen?

  • Je voert regie in casussen door gesprekken met cliënten en begeleiders. Samen met hen stel je indicaties en ondersteuningsplannen op.
  • Je bent aanspreekpunt voor 30 onderaannemers, je bent verantwoordelijk voor een goede onderlinge samenwerking, kwaliteit en afstemming.
  • Je coacht begeleiders van onderaannemers in de transformatiegedachten en durft met een andere bril naar casussen te kijken.
  • Je denkt mee in transformatiedoelstellingen en projecten en bent betrokken bij de uitvoering hiervan.
  • Je hebt afstemmingsoverleg met verschillende ketenpartners en organisaties zoals de gemeente, politie, toegangsteams, welzijnswerk en voorliggende voorzieningen.
  • je beheert een caseload van ongeveer 400 cliënten en signaleert proactief kansen en bijzonderheden. Natuurlijk ben je ook in staat om overzicht te houden door middel van een goede administratie.
  • Naast de casuïstiek kijk je op een overstijgend niveau naar de ontwikkelingen en analyseer je welke trends en signalen van belang zijn om eventuele transformatiemogelijkheden toe te passen.
  • Je bent vraagbak voor begeleiders, organisaties of ketenpartners voor begeleiding en dagbesteding en de bijbehorende processen.


Wie zoeken wij?
Iemand die geen moeite heeft met het coördineren van veel verschillende taken en situaties. Affiniteit met diverse doelgroepen vanuit de Wmo. Iemand die kan denken en werken vanuit de Wmo visie (eigen kracht, zelfredzaamheid, benutten van het netwerk, kennis van collectieve voorzieningen). Een inhoudelijk goede gesprekspartner die niet bang is om soms onconventionele beslissingen te nemen. Je bent in staat om met een ‘andere bril’ naar begeleidingssituaties te kijken en deze samen met onze samenwerkingspartners opnieuw te beoordelen. Denk bijvoorbeeld aan kansen tot afschalen en opschalen of het samenwerken met specialistische partijen. Je kunt snel schakelen, je bent niet bang om kritisch te zijn naar je gesprekspartner maar bent in staat om de relatie te behouden.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat je beschikt over een afgeronde HBO opleiding in de richting van management in de zorg, sociaal juridische dienstverlening, social work of verpleegkunde. En ook een rijbewijs en een auto behoren tot de vereisde.

 

Wat krijg je hier voor terug?

Een leuke functie voor bepaalde tijd met intentie tot een vast dienstverband. Een veelzijdige baan en een mooie uitdaging bij een jonge organisatie met volop kansen voor eigen inbreng en ontwikkeling. Een rol als coördinator waarbij je zowel casusinhoudelijk als overkoepelend bezig kan zijn. De beloning is gebaseerd op de cao VVT, FWG 50, afhankelijk van jouw ervaring.

 

Kom je bij ons werken?

Wanneer jen nog vragen hebt over deze vacature of onze organisatie, neem dan gerust contact op Marloes Bakker (Teamleider) via 088-3210155 of via bakker@athomefirst.nl. Ben je enthousiast geworden en kan je niet wachten om met ons in gesprek te gaan over deze mooie vacature? Wacht dan niet langer en stuur jouw motivatie en cv zo snel mogelijk naar ons op!

Solliciteren

Ben jij die enthousiaste dame of heer die interesse heeft in deze vacature? Solliciteer dan direct!